onsdag den 16. juli 2014

Home From London


Jeg er hjemme fra London, og jeg har haft den bedste tur! London var virkelig en fed by, endda federe end jeg havde forestillet mig. Det har været 4 meget travle dage, hvor vi kom tidligt lørdag morgen, og tog hjem sent i går aftes. Vi har nået så meget, og næsten ikke siddet stille. Derfor kommer der også 4 indlæg (et til hver dag) med billeder, da jeg simpelthen har for meget at vise til at samle det i ét. Udover billeder kommer der også en film på et tidspunkt, men det tager lige noget tid at klippe sammen. Så for nu, får I ovenstående billede af min mor og jeg, og så vil jeg sætte mig ud i den danske sol og læse i min bog. Jeg er nemlig træt. Træt, men glad og fyldt til randen af gode oplevelser.

1 kommentar:

  1. Ville også så gerne opleve London, men lyder som om i har haft en fantastisk tur! :)
    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet