søndag den 20. juli 2014

InstaMoments #22


Jeg har solet i min have sammen med naboens kat. Jeg har drukket lækre smoothies. Jeg har trænet i min baghave og flexet mine gunsssss. Jeg har sat tidlige alarmer og stået tidligt op. Jeg har set en smuk, smuk solopgang på vejen til lufthavnen. Jeg har holdt Starbucks-kaffepauser i Londin. Jeg har set en smart bil. Jeg har boet på et mikro-lille hotelværelse. Jeg har holdt gårdhave-picnic. Jeg har set Tower Bridge, Big Ben og London Eye. Jeg har taget regnvejrs-selfie med min mor. Jeg har set Løvernes Konge. Jeg har spist lækker café-mad ved havnen. Jeg har været på marked. Jeg har spist morgenmad "to go". Jeg har set vagtskifte og den engelske dronning ved Buckingham Palace. Jeg har været i lufthavnen. Jeg har set solnedgang fra luften. Jeg har spist sunde, hjemmelavede ispinde. Jeg har gået ture. Jeg har spist og plukket friske bær. Jeg har taget billeder af blomster. Jeg har begivet mig mod Holland med min familie. Jeg har spist K Æ M P E morgenmad på en lille kro. Jeg har haft nylakerede tånegle. Jeg har kigget ud over klitterne, og set min far grille. Jeg har set hjorte på nært hold. Jeg har spist gode is med søde brødre. Jeg har været i Amsterdam.

Billeder fra to rejser i et og samme "InstaMoments"-indlæg. Uha, jeg nyder ferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar