fredag den 18. juli 2014

Sun Tops




Jeg synes London var dyr at shoppe i, og det var derfor meget begrænset hvad jeg havde med hjem. Disse to toppe er 2 ud af kun 4 ting, men dem er jeg til gengæld også rigtig glad for. Jeg fik dem begge for 50 kr. på et marked, og synes virkelig at det er et fund for de penge. De er meget lette i stoffet, og derfor helt ideelle som strand- og soltoppe.

For at det ikke skal være løgn, kører jeg på ferie igen senere i dag, så jeg er ved at planlægge indlæg til jer. Jeg ved endnu ikke om der er net, så om der kommer updates løbende, ved jeg ikke. Jeg nåede nærmest ikke at pakke ud, før jeg skulle pakke ned igen, men denne gang er det hele familien, der tager afsted på en lidt mere afslappet ferie med strand og sådan, så det passer mig faktisk rigtig godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar