tirsdag den 26. august 2014

Daniel Wellington Watches

1 - 2 - 3
Jeg leder stadig efter det perfekte ur, og jeg er efterhånden nået frem til at jeg kan finde det hos Daniel Wellington. Urene er tidløse og klassiske, men jeg kan ikke helt beslutte hvilket ét jeg bedst kan lide. Om det skal være med stor eller lille skive, med sort eller mørkebrun rem, eller med sølv, guld eller rosaguld skive. Jeg synes nok at et brunt med guldskive er det fineste, men et sort med sølvskive er det mest praktiske, når jeg til hverdag går med sølvsmykker. Ja, det er store problemer og overvejelser vi er ude i her. Urene her har jeg fundet på uretilalt, der, som navnet hentyder, har ure til alt. Og så har de tilmed fratis fragt, levering indenfor 1-2 dage og rigtig gode anmeldelser på trustpilot.

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar