onsdag den 27. august 2014

Go Daw Fest











Vi havde en skønherlig aften i går! Go Daw festen var en planlagt fest, hvor hver gang havde fået en farve. Kongebroen, hvor jeg bor, var gule, så vi havde klippet papirskroner til os alle, og skaffet så meget gult tøj som muligt. Det var virkelig morsomt med farvetemaet, særligt fordi vi alle gik så meget op i det. Ellers havde det nok ikke været helt det samme. Efter en længere fotoseance blev der serveret velkomstdrinks i Paprika Steen (en hyggelig gårdhave her på skolen, hvor vi også har lavet bål) og efterfølgende var der spisning, hvor der blev serveret ristaffel og pandekager med is - på bedste 80'er vis (fik I det rim?) I løbet af aftenen havde de forskellige kontaktgrupper stået for noget underholdning, som selvfølgelig også skulle fremføres. Der blev både sunget, danset, spillet teater og skyggespil, rappet, fremsagt digte og lavet konkurrencer, og der var faktisk nogle ret gode - om end ikke underholdende - indslag i blandt. Min gruppe havde fået tildelt en rap, som vores indslag, og hold nu op, hvor var det ømt! Aftenen sluttede i spejlsalen, Dario Fo, hvor både musikholdet og lærerne gav et par numre, hvorefter der blev sat musik på og vi blev sluppet løs på dansegulvet. Og selvom jeg altid føler mig en smule akavet, når jeg står der og absolut ikke kan danse, så var det enormt sjovt. Så vi gik trætte og glade i seng da festen var forbi, og som afslutning på det hele kom lærerne rundt og sang godnatsang. 

I dag nød vi så at kunne sove en time længere, da der var "sove længe program". Det vil sige at alle formiddagstimerne er kortet ned til at vare en time i stedet for halvanden, og på den måde kan vi få lov til at sove en time længere. Den time betød virkelig meget, og jeg følte mig noget mere frisk her til morgen end jeg har gjort længe! Hvilket var enormt godt, når man tænker på at jeg i dag har været ude og dykke for allerførste gang! Det var sjovt og udfordrende, men også hårdt, så jeg er godt brugt nu. Det har jeg desværre ikke nogle billeder fra, da kameraet var blevet glemt, men det får jeg forhåbentlig næste gang vi er i vandet. 

Nu vil jeg fortsat nyde min stilletime. Hav det dejligt til vi læses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar