onsdag den 6. august 2014

HeeringFashion



HeeringFashion er en nyopstartet webshop til kvinder, der forhandler mærker som Saint Tropez, Plus Fine og Depeche. Udvalget er ikke så stort endnu, men de ting, der er på hjemmesiden, er super fine, og der er allerede varslet flere vare, der burde lande på webshoppen inden længe.

Tørklædet ovenover, som er fra Saint Tropez, har jeg fået lov til at modtage. Jeg bestilte det søndag aften, og tirsdag formiddag fik jeg en besked om at det nu kunne afhentes på posthuset. Super hurtig levering - og så endda gratis! Både tørklædet og serviceniveauet levede bestemt op til mine forventninger. Der var gjort noget ud af at jeg skulle få en postiv oplevelse, og det sætter jeg stor pris på. Altså, jeg fik vingummier med i pakken - så kan man da ikke andet end at være tilfreds!

Jeg vil gerne give mine varmeste anbefalinger til det nyopstartede firma, og så kan jeg glæde jer med, at I lige nu kan få 20% på jeres ordre til og med den 14. august!

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar