onsdag den 6. august 2014

InstaMoments #23


Jeg har set smukke solnedgange på stranden i Holland. Jeg har været på hjorte-safari. Jeg har læst, og læst, og læst - både i regnvejr og på stranden. Jeg har været på stranden i Holland, hvor jeg også drak iskaffe i store mængder. Jeg har spist aftensmad på stranden. Jeg har drukket stor(!) to-go kaffe gennem Europa. Jeg har fået en glad hund hjem fra pension. Jeg har plukket årets første brombær. Jeg har luftet hund. Jeg har taget billeder af blomster. Jeg har spist frugtsalat. Jeg har skrevet lister og købt ind til efterskolen. Jeg har spist på café med min mor. Jeg har løbet ture i nye sko. Jeg har været i skoven. Jeg har trænet - både med vægte og trx. Jeg har plantet kaktusser ud i min nye glas- og kobberkasse. Jeg har været ved stranden i Danmark. Jeg er blevet vækket af en hund, der trængte til at blive nusset. Jeg har set "En Flænge I Himlen". Jeg har gået tur med matchende mennesker i H. C. Andersens kvarter. Jeg har været på tidens samling. Jeg har solet mig hos mine bedsteforældre. Jeg har spist is. Jeg har spillet 500. Jeg har lavet müsli. Jeg har taget selfie med Luca. Jeg har talt ned til efterskolen.

Lidt flere ferieglimt fra min instagram - @MarieJosiasen. Ferien lakker mod enden, og jeg er spændt på de nye ting, der skal ske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar