fredag den 1. august 2014

Kaktusser i Glaskasse





På vores ferie i Holland købte jeg seks små kaktusser med hjem fra et blomstermarked i Amsterdam. Jeg havde et klart billede af hvordan det kunne komme til at se ud - og resultatet blev helt perfekt! Jeg bestilte glaskassen med kobber (køb den HER) hjem så snart jeg kom hjem fra ferien, og modtog den et par dage efter. Efterfølgende forede jeg den med sort plastik, så den holder tæt, og så plantede jeg mine små kaktusser ud i den. Jeg er virkelig glad for resultatet, jeg synes det er blevet enormt pænt, men også lidt anderledes og personligt. Og så fik jeg sneget lidt kobber ind på mit værelse i moderate mængder, så det ikke bliver for meget.

I dag tager jeg ud til mine bedsteforældre for at være feriebarn henover weekenden sammen med Luca. Jeg bliver hentet her om lidt, og kommer direkte derud til et dækket morgenbord. Jeg nåede lige at løbe en tur her til morgen, så jeg er også ved at være godt sulten. Det bliver min sidste weekend hos mine bedsteforældre inden efterskolen, så jeg glæder mig til en weekend, hvor vi bare skal spise morgenmad til langt op ad formiddagen, læse i vores bøger, snakke, spille spil, gå lange ture og slappe af. Årh, det bliver dejligt. Og ret hyggeligt, at jeg også skal have min hund med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar