onsdag den 20. august 2014

Uniwatches


På efterskolen er der ingen klokke der ringer når vi skal til time, så det er vores eget ansvar at holde øje med tiden. Vores telefoner skal blive på vores værelser og gange, så det er ikke en mulighed at holde øje med klokken på den. Derfor overvejer jeg kraftigt at investere i et ur. Jeg synes at klassiske ure med rund skive og læderrem er de fineste, men jeg går stadig og leder efter det rigtige. Ovenstående har jeg fundet på Uniwatches, der forhandler rigtig mange forskellige ure - både til mænd og kvinder. Det er ikke de billigste ure jeg har fundet frem, men der er også mulighed for at finde ure i en lavere prisklasse - fx. er urene fra Casio slet ikke så dyre, men stadig rigtig, rigtige fine. Og så er der lige nu også en masse ure på tilbud hos Uniwatches!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar