tirsdag den 9. september 2014

Efterskole Værelse









Det er vigtigt for mig at have en rar og tryg base som jeg kan søge tilflugt i, hvis jeg har brug for lidt ro. Derfor har det været meget vigtigt for mig at få indrettet mit efterskoleværelse så hyggeligt, pænt og personligt som muligt. Jeg synes det er lykkedes rigtig godt, på trods af meget få kvadratmeter og muligheder, og jeg synes virkelig det er fint - og meget mig. Jeg kan godt lide at det er enkelt og gennemført, men stadig personligt.

Jeg har købt de stribede kasser (som jeg har toiletsager i), pomponer, små skriveblogge og postkort i Søstrene Grene, og sengetøj og billedrammer i IKEA. Den lille samling af glasvaser skrabede jeg sammen derhjemme, og så sørger jeg for at skifte blomsterne, så der altid er friske blomster i vindueskarmen. De firkantede trækasser med farvede låg, som står på skrivebordet, indeholder kontorartikler, tuscher og småting, og det fungerer rigtig godt. De er fra Bolia. Ydermere har jeg 4 bedrollers under min seng, hvor jeg opbevarer sko, håndklæder, ekstra sengetøj, liggeunderlag, regntøj og andre praktiske ting i den dur.

Alt i alt er jeg virkelig glad for mit værelse, både hvad angår udseende og anvendelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar