fredag den 5. september 2014

En Aften med Pigebold på NÅE







Sådan her kan en aften på efterskolen se ud. Billederne er taget i går, hvor der var pigefodbold på programmet. Otte piger var friske efter aftensmaden og arrangerede lidt hyggetræning, og en flok andre slæbte dyner og tæpper med ud på græsset for at kigge på. Jeg var på heppeholdet, og det var ret så hyggeligt - på trods af myg og lidt køligt vejr. Det havde også været så sindsygt varmt hele dagen i går, og jeg gik og eftersvedte efter en løbetur i eftermiddagssolen, så det var faktisk helt rart, at det blev lidt køligt.

Jeg er hjemme på weekend lige nu, og det er vildt mærkeligt. Rigtig rart og afslappende, men også lidt tomt og kedeligt. Her er jo stille - det er jeg ikke vant til. Faktisk ville jeg helst være blevet i denne weekend, men vi har noget familiefødselsdag imorgen, som jeg også sindsygt gerne ville med til. Jeg har ikke set mine bedsteforældre og moster siden jeg startede, så det bliver helt rart at se dem igen. Og så bliver det dejligt at komme tilbage til skolen på søndag! Jeg glæder mig allerede, og kom faktisk til at kalde det hjem tidligere i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar