fredag den 5. september 2014

Højgaard Brugskunst


Jeg E L S K E R at kigge på brugskunst. Jeg synes det er så forfærdelig hyggeligt at gå og forestille sig alle de fine ting, man ville købe, hvis man havde plads og råd. Og at kigge på nettet, er næsten lige så godt. Alle ovenstående ting, er blevet føjet til min "jeg ville ønske jeg havde råd og plads"-liste. De er fundet hos Højgaard Brugskunst, der har enormt mange flotte ting! Både fra mærker, som jeg kender, fx. House Doctor, hvor gulvlampen, bakkesættet og vasen er fra, men også fra mærker, som jeg ikke kendte før. Jeg er helt vild med lamper med et industrielt look, og den jeg har fundet fra Nordal Factory, ville være fuldstændig perfekt i en lejlighed med et lyst, stort køkken med masser af dagslys! Marmorbakken er en rigtig fin måde at snige lidt marmor ind i boligen, uden at det bliver for meget, og denne kunne jeg faktisk godt finde på at anskaffe mig. Prisen er også mere end rimelig! 

Hjemmesiden er inddelt i flere forskellige kategorier, så man let kan finde det man søger. Fx. møbler, lamper og badeværelse. Dét er altså smart, for interiørhjemmesider kan ellers godt være lidt af en jungle!

Dette indlæg er sponsoreret.

1 kommentar: