lørdag den 6. september 2014

InstaMoments #24


Jeg har klappet en ged. Jeg har været i zoo med min familie. Jeg har set løveunger. Jeg har pakket til efterskolen. Jeg har bagt minipizza'er. Jeg har løbet en masse ture - både hjemme og på skolen. Jeg har reddet en flagermus. Jeg har givet Emma et "travel kit" inden hun tog til USA. Jeg har set Malthe lave parkour. Jeg har spist havregrød til aftensmad. Jeg har gået ture. Jeg har indrettet efterskoleværelse. Jeg har nydt en stille morgen med god morgenmad den første weekend jeg var hjemme. Jeg har set Malthe og Rasmus spille fodbold. Jeg har plukket brombær. Jeg har styrketrænet på skolen. Jeg har klippe-klistret. Jeg har modtaget pakker. Jeg har været iklædt gult til Go'Daw fest på NÅE. Jeg har set Svendborg-Middelfart i regnvejr. Jeg har taget billede af søde veninder iklædt regnslag. Jeg har været på tur i Middelfart. Jeg har spist frozen yogurt. Jeg har haft blomster på værelset. Jeg har tegnet i stilletimen. Jeg har læst dykning i solen. Jeg har spillet bold i haven med drengene. Jeg har set gardere, der spillede musik, i Odense gågade.

Selvom jeg er startet på efterskole, har der alligevel været tid til insta-updates, og her ses dem fra den seneste tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar