lørdag den 20. september 2014

Julie Sandlau


Jeg har før nævnt smykker i oxideret sølv her på bloggen. Jeg synes stadig det er noget af det pæneste, og jeg har stadig ikke fået taget mig sammen til at købe noget. Det er som om at jeg har enormt svært ved at retfærdiggøre købet af nye smykker, hvis det blot er til mig selv og uden nogen særlig anledning. Når jeg skal tage beslutningen bliver jeg altid lidt nærrig, hvilket jeg så fortryder senere.

Classic kollektionen her fra Julie Sandlau er ellers utrolig fin! Den fåes også i andre metaller, men igen er det versionen i det mørke sølv, som jeg er faldet for. Jeg synes tit at almindeligt sølv kan være lidt for "shiny", og guldsmykker går jeg sjældent med. Et andet dilemma er nemlig, at hvis jeg køber nye smykker, så skal passe til de smykker, jeg altid går med. Disse omfatter en lille ring i sølv, en forholdsvis stor, antik ring med en blomst, og min oldemors gamle sølvring med et stykke rav. Jeg kunne dog godt se det helt enkle armbånd fra ovenstående collage sidde omkring mit håndled. Det tror jeg faktisk ville se ret fint ud. Ellers er øreringene også ret så fine. Dem skifter jeg med jævne mellemrum og til særlige lejligheder, og her er det rart at have noget at skifte mellem. Skal, skal ikke? Der er i det hele taget utrolig mange flotte smykker på markedet, og det kan godt være ret svært at beslutte sig!

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar