søndag den 7. september 2014

Sunday Smoothie



Det er søndag, og jeg sidder lige nu og drikker mørkelilla smoothie, der er lavet af frossen banan, pære, mango og kæmpestore, friske brombær fra vores egen have. Mmmm.... Jeg sov længe i dag, hvilket var enormt tiltrængt. Efterfølgende var min mor og jeg ude og løbe en tur, med Malthe med som følgecykel, i skovene her omkring byen. Det er ret så rart at være tilbage i "min skov". Her om lidt kører min mor og jeg på loppemarked, og så skal vi også nå at se Rasmus spille fodbold. Ellers tror jeg bare at jeg skal slappe af i dag og lade op til at jeg skal tilbage til skolen i aften. Og så har jeg da også lige 80 siders dykning jeg skal have læst..... Hav en dejlig søndag!

Opskrift til 2 store glas:
1 frossen banan
1/2 moden mango
4 små (over)modne pærer
2 dl. friske brombær
  1. Blend hele herligheden, drik den med det samme af store glas med sugerør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar