søndag den 21. september 2014

Weekend


Jeg har været hjemme i denne weekend for at holde Rasmus' fødselsdag. Det har betydet at jeg har haft tid til bare at tulle lidt rundt, få skrevet nogle indlæg til bloggen, plukket ting i haven, spist sen morgenmad og hygget mig med min familie. Det er så rart at være hjemme, men jeg glæder mig også uendelig meget til at komme tilbage til skolen i aften. Jeg tror faktisk at det er meget sundt, at komme til at savne skolen lidt, for det giver mig ny energi og nyt gåpåmod til den kommende tid! For ingen tvivl, efterskole er hårdt, men det hele værd! Så at komme hjem og få en puster en gang i mellem, er helt i orden. 

I dag ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal. Måske skal jeg løbe en tur, måske skal jeg på stadion, måske skal jeg bare være herhjemme. Jeg ved det ikke rigtig endnu, og regner bare med at tage det som det kommer. Først og fremmest tror jeg, at jeg vil stå op, og så må vi se hvad dagen bringer, inden jeg i aften skal tilbage til NÅE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar