fredag den 26. september 2014

Weekendgave




Weeeeeeekend! Arh, hvor er det rart. Selvom jeg bliver på skolen i denne weekend, er det noget mere afslappende end den almindelige hverdag, så det bliver virkelig rart at få slappet lidt af. Imorgen står vist bare på afslapning, dans for nogens vedkommende, og hygge, inden det på søndag går løs til Efterskolernes Dag. Jeg glæder mig til begge dele.

Min far var så sød at komme forbi med en lille "weekendgave", da han havde fri fra arbejde i dag. Han arbejder ikke mere end 10 minutter herfra, så det er dejligt let for ham lige at smutte forbi med lidt fra dem derhjemme. Weekendgaven bestod af et enormt fint net fra Søstrene Grene, som jeg har kigget på flere gange, kobberfarvede klips, et kort med en lille hilsen, magasinet Woman, der i denne måneds nummer indeholder en artikel, som jeg meget gerne vil læse, mine yndlingsvingummier, og en paraply, som jeg virkelig har manglet, når vi skal gå fra KB og over til hovedbygningen i dårligt vejr. Virkelig en fin, lille gave, og virkelig en sød, sød familie, jeg har, der gider forkæle mig lidt med små ting, når jeg har allermest brug for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar