torsdag den 18. september 2014

Whiteboardtavler


At holde styr på en hel families aktiviteter kan godt være noget af en udfordring. I hvert fald hjemme hos os, hvor vi alle har et tætpakket program. Mine brødre spiller begge fodbold to-tre gange om ugen + kampe og stævner i weekenden, min far vil gerne løbe minimum 4 gange á i hvert fald en time, samtidig med at han ofte er sent hjemme og min mor har morgenvagter og eftermiddagsmøder, der skal kombineres med holdtræning og løbeture. Udover det, er der en hund, der skal luftes, madlavning og huslige pligter, der også skal passes. Og ekstra aktiviteter i form af legeaftaler, skolearrangementer, fødselsdage osv. At jeg er på efterskole lige nu, gør vist ikke programmet mindre presset, for det betyder at der er en mindre til at lave mad og lufte hunden, som ellers har været dér, hvor jeg har hjulpet til. Derfor har min mor faktisk ofte snakket om at anskaffe sig en whiteboard tavle, hvor vi uge for uge kan skrive forskellige aktiviteter på. På den måde ville vi kunne danne os overblik over ugens aktiviteter. Creative Cave har nogle rigtig gode bud på sådanne tavler. Og en masse ting i samme dur, så som wallstickers, fotos på lærred og plakater.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar