fredag den 17. oktober 2014

Angulus Winterboots


1 - 2

Jeg leder efter det perfekte par vinterstøvler. Mit problem i år er at jeg ved præcis hvilke støvler jeg vil have - jeg er bare ikke sikker på om det er muligt at få et sådan par, som jeg forestiller mig. Drømmen er nemlig et par helt klassiske chelsea boots med varmt for. Der skal ikke være nogle spænder, lynlåse eller snørrebånd, de skal blot være helt enkle. Jeg leder og leder efter sådan et par, men jeg ved ikke om det vil lykkedes. Ovenstående er et par bud fra Angulus, som jeg skal ud og finde i butikkerne. Jeg kan nemlig ikke vurdere hvor varme de er, hvis jeg ikke mærker dem i virkeligheden. Udseendesmæssigt stemmer de to ovenstående modeller rigtig godt overens med det jeg går og drømmer om, så jeg krydser fingre for at de også er varme! Jeg kender til mærket Angulus i forvejen, og jeg ved at det er støvler af god kvalitet, og jeg vil derfor heller ikke have noget imod at smide lidt ekstra penge efter dem, for til gengæld at få et par super smukke og holdbare støvler, som jeg kan have i flere år.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar