tirsdag den 28. oktober 2014

Bentzenberg Giveaway


Det er længe siden der har været en konkurrence her på bloggen. Så det må vi da lave om hurtigst muligt! Jeg, eller I, har været så forfærdeligt heldige, at jeg kan udlodde hele to gavekort til en værdi af 300 kr. til webshoppen Bentzenberg, der laver ovenstående plakater og en masse andre varianter. Alle plakater er 50 x 70 cm og trykt på mat papir. Og jeg synes de er virkelig fede! Tilpas minimalistiske, men stadig med fine og lidt anderledes detaljer og flotte farver. Jeg er særligt vild med "The Crane"

Konkurrencekravene er meget simple. Alt I skal gøre er at like Bentzenberg på facebook, og så smide en kommentar herunder dette indlæg hvori I fortæller mig hvilken plakat, der er jeres favorit, samt skriver jeres email, så jeg ved at I deltager. Konkurrencen kører i lidt over 3 uger.

Dette indlæg er sponsoreret

11 kommentarer:

  1. Jeg elsker den kork i lyserød :D Den ville jeg elske at have hængene på min væg.
    Trine Rasmussen, moi_246@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg kan rigtig godt lide denne:) http://bentzenberg.dk/collections/plakater/products/the-elephant

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt lide den hvide diamant og ville elske og have den hængene på mit værelse

    SvarSlet
  4. Glemte min email. briananette@gmail.com

    SvarSlet
  5. Synes nr 2 og 4 er så fine.... Pernille

    SvarSlet
  6. Er vild med den hvide diamant
    Johanne.bieber4@gmail.com

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Hold da op nogle fine plakater! Kunne sagtens finde plads til dem alle på mine vægge <3!

    A-kruse@live.dk

    Hellofreakness.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg kan lide denne http://bentzenberg.dk/collections/frontpage/products/kork3
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Luksus <3 Nummer 2, den fine Trane!! dittesmed@ofir.dk

    SvarSlet
  11. Vild med "Elephant" på deres hjemmeside.
    Nilsson90@live.dk

    SvarSlet