lørdag den 4. oktober 2014

DW Watch




Hvis I følger med på instagram (@MarieJosiasen) har I nok allerede set dette ur. Jeg har nemlig været så forfærdelig heldig at få dette ur fra Daniel Wellington. Som jeg har nævnt i et tidligere indlæg, skal vi selv holde styr på tiden her på efterskolen, så det er en klar fordel at have et ur. Det har jeg aldrig før haft, men ofte ønsket mig, så jeg tænkte, at nu var måtte det være tid til det. Et ur er noget man kan have i mange år hvis man passer på det, så jeg ville godt betale lidt ekstra for kvalitet. Samtidig synes jeg at Daniel Wellington urene er enormt smukke, enkle og klassiske, og dermed et ur, som jeg ikke vil blive træt af og som passer til næsten alt. Der er enormt mange flotte ure, og egentlig synes jeg at det med brun læderrem og guldskive er det allerflotteste, men da jeg altid har sølvsmykker på, valgte jeg at bestille det med sølvskive og sort rem, hvilket jeg også synes er enormt flot. Og så passer det helt perfekt til mine andre smykker. Jeg har haft det på hver dag siden jeg modtog det, og jeg har allerde fået masser af komplimenter for det.

Jeg bestilte det hos UreTilAlt, der leverede en upåklagelig service og et fantastisk flot ur med tilhørende opbevaringsæske. Hvis I er interesserede i det samme ur som mit, kan I se det lige HER.

I er også så heldige, at jeg har fået lov til at forkæle jer med en rabatkode, der giver jer 7% rabat i hele oktober, hvis I bestiller fra webshoppen. Koden er MARIEBLOG.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med UreTilAlt

1 kommentar:

  1. Sikke et flot ur, er da ved at dø af misundelse! :)<3

    Knus<3
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet