fredag den 10. oktober 2014

Efterårsferie



Jeg er i dag kørt mod Vesterhavet for at holde efterårsferie med min familie. Det er den første ferie efter jeg startede på efterskole, og jeg glæder mig helt vildt. Det bliver rart at tilbringe mere end to døgn med min familie, og bare komme helt ned i gear og få slappet af. Men, men, men. Jeg har det også lidt ambivalent med dette feriekoncept, for det betyder ni dage, hvor jeg ikke skal være på NÅE. Og det er altså længe, at skulle være væk fra det skønherlige sted og de mennesker, der på enormt kort tid er blevet en kæmpe del af mit liv. Så ferie bliver dejligt, men at komme tilbage bliver også dejligt. Det er fantastisk at have det sådan. Jeg kan ikke huske, at jeg før har glædet mig til at en ferie er slut. Nu vil jeg nyde min families selskab, naturen ved Vesterhavet og lidt ro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar