torsdag den 23. oktober 2014

Everyday Jewelry


Disse smykker har jeg på hver dag. Som i hver. evig. eneste. dag. Faktisk sover jeg også med dem alle på, bortset fra uret. Mine smykker betyder enormt meget for mig, da de alle har en historie. Den lille sølvring, som er min mors gamle, har jeg ikke haft af de sidste 3 år eller noget i den stil. Den store sølvring er også min mors gamle, som hun fik af min far for mange, mange år siden. Ravringen er et arvestykke fra min oldemor. Jeg har egentlig aldrig været så vild med rav, men jeg synes at denne er enormt fin og enkel, og så kan jeg godt lide at have mine oldeforældre med mig overalt. Plastikarmbåndet er både grimt og slidt, men ikke desto mindre en af de mest betydningsfulde af mine smykker. Jeg fik det nemlig af Emma, da hun rejste til USA. Da jeg fik det, havde det blå og røde stjerner, som næsten er slidt af nu, men det har siddet om mit håndled siden jeg fik det, og der vil det blive til hun er hjemme igen. Jeg savner hende hver eneste dag, så at have en lille bitte del af hende med mig på efterskolen er rart - også selvom det er grimt. Øreringene er forholdsvis nye, og nogle jeg købte på et marked da jeg var hjemme i en weekend. Uret fra Daniel Wellington er også nyt, og noget jeg stadig er enormt glad for. Jeg købte det hos UreTilAlt, og var meget tilfreds med både service og produkt. Det er simpelthen så lækkert!

HUSK at I stadig kan få 7% rabat hos UreTilAlt, ved brug af koden MARIEBLOG. Koden gælder resten af oktober.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med UreTilAlt.

2 kommentarer:

  1. Nurh! Kæreste marie, du ved slet ikke hvor meget det betyder at du har mit grimme armbånd på! Love and miss you every day!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig har jeg det på - og det vil jeg blive ved med, lige til du er hjemme i DK igen. Savner og elsker dig forfærdelig meget

      Slet