torsdag den 16. oktober 2014

Ferie ved Vesterhavet



I går, sidst på eftermiddagen, kom jeg hjem efter en dejlig miniferie i sommerhus ved Vesterhavet. Vi havde lejet et sommerhus der lå en kilometer fra stranden, og var afsted sammen med mine bedsteforældre. Min moster og onkel kom også og besøgte os en enkel overnatningen. Huset var lille, men pænt og nyt - og med spabad. Og med det som base, har vi brugt de sidste dage på at gå og løbe mange ture i klitter og ved vand, spise sen morgenmad og lækker aftensmad, spille spil, se film, ligge kabaler, tage lange bade, læse i vores bøger og sove middagslure - præcis som en efterårsferie skal være. Jeg er faktisk ikke så vild med Vesterhavet om sommeren, men her i de koldere måneder, synes jeg at der er noget så dejligt! Miniferien bød også på en tur til Holstebro i regnvejr, hvor vi fik kaf' og kage på en hyggelig café, ét enkelt stykke rav og desværre hele 6 døde sæler og 2 døde babysæler på stranden. Piv… Men alt i alt en rar, rar ferie og præcis hvad jeg havde brug for!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar