lørdag den 11. oktober 2014

InstaMoments #24


Jeg har været til familiefødselsdag. Jeg har plukket kæmpe brombær i haven. Jeg har løbet med min mor - og haft Malthe med på cykel. Jeg har været på loppemarked. Jeg har taget billeder af verdens bedste sted: NÅE. Jeg har løbet en masse ture i skove, på stier og på asfalt. Jeg har fået fine lysestager af mine forældre. Jeg har haft mine brødre sovende på skolen. Jeg har hygget med Søs, the og guitarspil i stilletimen. Jeg har været på vej hjem sammen med Cecilie. Jeg har plukket tomater, chilier, vindruer og flere brombær i haven. Jeg har spist brunsviger og holdt fødselsdag for Rasmus. Jeg har lavet bolsjer. Jeg har været på stadion - både for at se fodbold, men også fordi Malthe skulle løbe æresrunde i pausen. Jeg har været i biografen med Kamilla. Og vundet popcorn! Jeg har nydt en stille fritime på skolen. Jeg har været med til at klippe pandehår. Jeg har fået en andenplads til matematikdagene. Jeg har gået tur ved Hindsgavl Slot sammen med mine forældre. Jeg har poset og taget selfies med de bedste piger fra efterskolen på en tur i Netto og til Efterskolernes Dag. Jeg har modtaget det lækreste ur fra Daniel Wellington (det kan I læse lidt mere om HER). Jeg har været til færgesænkning i Svendborg. Jeg har været på dykkertur i Nyborg. Jeg har været SÅ klar til efterårsferie med mine brødre. Jeg har kørt i bil med en træt hund. Jeg har set 4 døde sæler på stranden. Jeg har luftet en glad og lykkelig (vand)hund. Jeg har fjollet, grinet, poset og hygget mig med mine brødre. Jeg har spillet Monopoly, drukket kaffe og spist kage med min familie.

Jeg har det så godt! Jeg kan ikke huske, at jeg før har været så glad, som jeg er for tiden, og det er helt vildt fantastisk! I kan følge lidt med i min glade hverdag på instagram - @MarieJosiasen. Jeg håber også at I er glade!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar