fredag den 3. oktober 2014

Lillebælt Halvmarathon


Jeg har gjort noget crazy og taget en vild beslutning. Jeg har i dag meldt mig til et halvmarathon. 9 maj 2015 skal jeg løbe mit første halvmarathon. Og det bliver for sindssygt! Jeg har meldt mig til med efterskolen, og jeg tror det bliver en enormt fed oplevelse at få sammen. Det bliver hårdt, men jeg glæder mig allerede! Den eneste betænkelighed jeg havde ved at melde mig til, er at træningen er tidskrævende. Det kommer til at kræve, at jeg prioriterer at bruge tid på nogle løbeture, der tager halvanden times tid. Men det er en del af det, og jeg er villig til at prøve kræfter med det. Jeg er allerede startet op så småt, og motivationen er tårnhøj! Min største udfordring lige nu, er at jeg ikke skal gå for hurtigt frem i forhold til distancerne, og dermed fremprovokere min skade igen. Det ville være for dumt, så jeg forsøger virkelig at holde igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar