torsdag den 16. oktober 2014

Min Efterårsferie


Mine brødre er blevet i sommerhuset ved Vesterhavet sammen med mine bedsteforældre, og indtil de kommer hjem på fredag, kan jeg nyde at være enebarn for en stund. I dag betyder det så at jeg er helt alene hjemme, hvilket er ret rart og mærkeligt, når man er vant til efterskoletilværelsen. Senere skal jeg ud og løbe i min by, og op og træne i mit gamle fitnesscenter - det bliver helt nostalgisk. I aften tager mine forældre og jeg i biografen, og imorgen skal jeg til Odense for at mødes med Signe fra efterskolen. Iiiiih, hvor jeg glæder mig til at se hende igen! Fra fredag til lørdag kommer Kamilla og overnatter, og hende glæder jeg mig også til at se! Lørdag aften er jeg inviteret til en fest med alle mine gamle klassekammerater, som jeg nok ender med at tage med til. Jeg har helt dårlig samvittighed over ikke at have holdt mere kontakt med mine gamle venner og veninder, så det er en oplagt mulighed for lige at catche lidt op. Jeg har tralvt med "mit nye liv", men jeg er også ret nysgerrig efter at vide hvordan det går alle de andre. Vi var trods alt sammen hver dag i 10 år. Søndag bliver det endelig tid til at tage tilbage til NÅE, men inden da skal jeg mødes med en sød efterskoletype, som jeg savner ret meget…

Så planer er der nok af, men det er lutter rare og gode ting jeg skal lave, så jeg klager ikke. Og tid til at lave ingenting burde der også kunne klemmes ind.

Jeg håber at I nyder efterårsferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar