fredag den 31. oktober 2014

Sick

Jeg er blevet syg… Så syg at jeg er taget hjem fra efterskolen. Øv, øv, øv. I sidste weekend havde jeg ondt i halsen og tirsdag, til crossfit, blev jeg virkelig skidt og svimmel, og så er det ellers bare blevet værre og værre her onsdag-torsdag, så jeg i dag valgte at ligge mig syg og blive hentet. Jeg skulle være blevet på skolen i weekenden, så det er virkelig træls at jeg nu skulle rammes af sygdom. Det synes jeg ikke lige at jeg har tid til. Men når kroppen siger fra, bliver jeg nødt til at lytte. Derfor har jeg brugt hele dagen i sengen og på sofaen, og regner med at morgendagen skal spenderes på nogenlunde samme måde, så jeg hurtigst muligt kan være på højkant igen. For jeg vil gerne løbe, grine, hoppe og snakke, være sammen med alle de andre og ikke gå glip af noget, og det er svært med et dunkende hoved, en brændende hals og generel ubehag… Dagens lyspunkt var at jeg kom hjem til min rare, bløde ven, der trængte gevaldigt til at blive nusset bag ørene og få lidt opmærksomhed. Og resten af min familie, selvfølgelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar