søndag den 30. november 2014

1. Søndag i Advent

1. søndag i advent, og jeg er på efterskolen. I dag er bare total afslapnings-dag, så vi er spredt rundt omkring på skolen med dyner, film, computere og juleklip, og det er ret så hyggeligt. Jeg sidder i Dan T og får sorteret lidt billeder, og så har jeg også fået pyntet lidt til jul på mit værelse.

I går var der familieweekend på programmet, og både mine forældre, brødre og bedsteforældre var her. Hele dagen var fyldt ud med julede aktiviteter, og vi hjalp til med at få pyntet op på gangene og i Dan T. Her er blevet noget så hyggeligt og julet. Jeg har faktisk aldrig set en skole, der er så pyntet. Rasmus blev og sov fra i går til i dag, så vi fik spillet bordfodbold og snakket en masse, hvilket var ret så rart.

Mine forældre havde den fine, fine pakkekalender med, som er på billedet ovenover, hvori der er en pakke til hver dag i hele december. Simpelthen så sødt af dem! Jeg havde slet ikke regnet med det, så det var virkelig en dejlig overraskelse, og jeg glæder mig sindssygt meget til en december, fyldt med gaver og julehygge her på NÅE. Der var også en pakke til i dag, og jeg var så heldig at få den fineste Calvin Klein bh (denne) som jeg længe har ønsket mig. Jeg er virkelig glad for den, og har uden tvivl den bedste og sødeste familie, der har gidet bruge tid og penge på at lave en pakkekalender til mig. Det er så dejligt.

Glædelig 1. søndag i advent!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar