mandag den 24. november 2014

2014: Februar

Jeg startede februar med en ret fancy kage - en Tarte Au Citron Meringuée

I februar var jeg ret aktiv med træningen. Både med og uden selskab, ude og inde. Så jeg brugte en del timer i fitnesscenteret (nogle gange før skole) og med løbeskoene på.


I vinterferien tog jeg til Weissenhauser med min familie, hvor vi, udover at være i badeland, gik ture ved stranden og klappede køer. Det var en dejlig tur.

Malthe fyldte 9 i februar, så det fejrede vi selvfølgelig! Med brunch, flag og gaver…

… og senere bowling

Så var det jo også fastelavn i februar, og jeg var klædt ud som græsk gudinde, da der var fastelavnsfest på skolen

Ligesom i januar, fik jeg faktisk brugt vores juicer en hel del i februar. Der er ikke noget, der slår friskpresset appelsinjuice.

Jeg brugte også en del timer i opvasken på mit arbejde, hvor der blandt andet var handicaptræf.

Jeg fik også tegnet lidt i februar. Det er egentlig længe siden jeg har gjort det…


Jeg lavede den lækreste salat med rødbeder og æbler! Den må snart på menuen igen, nu hvor det er sæson for rodfrugter og æbler

I slutningen af februar var det også ved at være oppe over med projektugen, som lå i starten af marts. Jeg var ret stresset og ked af det, da jeg syntes at opgaven virkede meget uoverskuelig, så en gåtur i smukke omgivelser var hvad jeg en dag havde brug for for at klare hovedet.

1 kommentar: