søndag den 16. november 2014

2014: Januar

Nu er vi så småt ved at nærme os udgangen af 2014, og det er blevet tid til at tage et kig på de foregående måneder, og hvad de har indeholdt. Vi starter med starten - januar. Det var egentlig ikke en så indholdsrig måned, men jeg har da alligevel fundet et par ting frem fra gemmerne.

Og januar startede selvfølgelig med en rigtig sjov og skæg nytårsaften, som jeg holdt dels i selskab med min familie og Emmas familie, og dels i selskab med mine venner.

Jeg brugte også en del tid i sportshaller i januar. Både for at se mine brødre spille fodboldstævner, men også fordi min skole var med til et indendørs volleystævne en gang i løbet af januar.

 Vi havde terminsprøver i januar, så det betød kaffedates med Emma, når prøverne var overstået.

 I januar fik jeg også juicet en masse! Måske jeg skulle begynde på det igen…?

Jeg fik også kreeret en af mine mest vellykkede sunde opskrifter til dato i januar, nemlig de sunde twixbars. Mums!

 Min far og jeg tog et smut på café for at få varmen, da vi var i Odense for at ordne et par erinder. Det var ret så hyggeligt, og noget vi burde blive bedre til at gøre en gang imellem.

Jeg brugte en dag i Odense med min klasse, hvor vi var inde hos Fyns Stiftidende for at lege journalister for en dag og på kunstmuseum. Det var faktisk en ret fed dag.

Jeg arbejde ret meget i januar, både i hverdage og weekender. Det var lidt drøjt sommetider først at få fri, når det var blevet helt mørkt. En dag var altså lang, hvis den stod på 7 timers arbejde direkte efter skole…

Jeg sørgede også for at hygge lidt ekstra om mig selv i januar, for det var der nogle gange behov for. Selvforkælelse kunne fx. bestå af god og langsom morgenmad i weekenderne, på de dage, hvor der var tid til det.

2 kommentarer:

  1. Jaaa, endelig tid til disse indlæg igen, nogle af mine favoritter fra din side af!:)

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet