fredag den 28. november 2014

2014: Marts

Marts måned startede med 9. klasses projekt, som jeg lavede med Emma. Det var en hård, men også ret sjov, omgang. Vores opgave blev faktisk ret god, og vi fik da også 12 for den! For at overleve lavede vi lækre snack-fade og drak litervis af kaffe.

Der var også et kreativt produkt, der skulle fremstilles, så der blev redigeret billeder, klippet og klistret til den helt store guldmedalje!

Jeg bagte fastelavnsboller efter denne opskrift, og havde dem med til projekt-fremlæggelses-forberedelse. Endnu et led i overlevelsen.

Vi fik også gået og løbet en del ture, for at koble lidt fra, når vi havde brug for pauser.


Jeg bagte også en sundere udgave af fastelavnsboller, der også var et hit.

Jeg arbejdede virkelig, virkelig meget i marts. Der var mandefald i caféen, så selvom jeg er under 18, blev jeg sat på en del ekstravagter. Og det var egentlig meget hyggeligt, og ret smart at tjene penge, mens jeg kunne få lavet lidt lektier, når der ingen kunder var. Med mig på arbejde havde jeg sunde gifler - dé var gode.

JEG BLEV 16 I MARTS! Og jeg havde en dejlig, dejlig dag med min familie og gode gaver…



Malthe og jeg holdt fælles "stor" fødselsdag for familie og venner, og det var også en skønherlig dag

På denne dag blev der serveret 4 slags mini cupcakes. Det så så fint ud og var et kæmpe hit blandt alle gæsterne!




I marts var der også virkelig fint forårsvejr, så jeg fik også taget en del flotte billeder

Emma og jeg havde en hyggelig, hyggelig dag i Odense, der inkluderede shopping og et besøg på Baresso.


Jeg var med min familie i København, for at se min far løbe halvmarathon. Jeg elsker den stemning, der er til officielle løb, og får altid selv lyst til at deltage! Og der er kun et halvt år, til den drøm går i opfyldelse, og jeg skal deltage i mit første halvmarathon, Lillebælt

Der var også lidt tid til at lege turist, og Nyhavn er et af de fineste og hyggeligste kvarterer, synes jeg


Frozen yogurt, Starbucks kaffe og den bedste sandwich, jeg nogensinde har fået, fik jeg også i København.



Sidst, men ikke mindst, fik vi også besøgt Den Blå Planet, hvilket var ret spændende og imponerende!

1 kommentar:

  1. Super hyggeligt med disse indlæg!
    glædelig første december:)

    isabella-jl.blogspot.dk

    SvarSlet