fredag den 14. november 2014

Brobygning


Shiiiiit, det har været en hård uge den her. I 10. klasse er der obligatorisk brobygning - også selvom man er på efterskole. Derfor har jeg været på SOSU i Middelfart mandag og tirsdag, og STX på Fredericia Gymnasium onsdag, torsdag og fredag. Det har betydet morgenmad 6:40 og busafgang før solen stod op, samt lange, lange dage, hvor der først var fritid efter stilletime. Altså efter klokken 19:30. SOSU var ikke noget for mig, men det vidste jeg også godt på forhånd, så de to første dage var ekstra drøje. STX har været interessant nok, og jeg var jo sammen med en masse fra NÅE, der også gør det hele en del sjovere, så her har det egentlig mest været det travle program og lange dage, der har bidraget til at det har været en smule surt.

Nu er jeg hjemme på weekend, og kan få ladet op til en ny efterskoleuge. Og faktisk, så glæder jeg mig ret meget til en almindelig uge, med undervisning med verdens bedste klasse, 10E. At den så ikke er helt almindelig alle dage, det er en anden sag. Torsdag og fredag har vi nemlig superdøgn, hvilket i nok kommer til at høre mere om på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar