tirsdag den 11. november 2014

DW Men


Der er ikke længe til jul, og er der andre end mig, der næsten ikke kan vente? Jeg har altid elsket jul, men særligt i år glæder jeg mig helt utroligt. Så meget, at det faktisk har overrasket mig lidt. Jeg synes bare julemåneden er så fantastisk hyggelig og rar. Også selvom jeg er 16 år, og det måske er en anelse barnligt at få julelys i øjnene ved tanken om julekalendre, julebag og julegaver. Men det er altså det bedste.

Det eneste, der kan stresse mig en anelse ved julen, er at man skal finde gaver til alle sine kære. At skulle bruge pengene, har jeg intet problem med, men det med lige at finde den helt rigtige gave, det synes jeg godt kan være svært. Et bud til mænd, kunne være et Daniel Wellington ur. Jeg har, som I tidligere har set, et af dameurene, og jeg synes også de er super flotte til mænd. Urskiven er en anelse større, så de ikke ser så små ud på mænds lidt kraftigere håndled. De to ovenstående ure kan købes hos Watchmen, der har et stort udvalg af herreure. Måske det kunne være en idé som julegave til en far, kæreste, bror eller god ven?

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar