mandag den 10. november 2014

Efterskole Dagbog




Jeg har skrevet dagbog hver eneste dag siden jeg kom på efterskolen. Jeg er faktisk ret stolt af ikke at have glemt én eneste dag, for det gør at jeg har fået alle mine tanker, følelser og oplevelser med. Både fra de gode og fra de dårlige dage. Jeg synes allerede det er vildt sjovt at læse siderne fra de første dage, så det bliver virkelig sjovt at læse det om et år eller ti. Der sker så meget på et efterskoleår, så dagbogen giver mig muligheden for at huske alle de ting, vi har lavet.

I dag er det præcis 3 måneder siden vi startede, hvilket er ret crazy, og der er sket så mange ting, at jeg allerde har glemt mange af de aktiviteter og episoder, der har været. Netop derfor er dagbogen så god, så HUSK den endelig, når/hvis du tager på efterskole!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar