søndag den 23. november 2014

Ekostumer


Jeg er allerede begyndt at overveje hvad jeg skal være til fastelavn. Jeg ved godt at det ikke engang er jul endnu, ja, vi er ikke engang trådt ind i julemåneden, men jeg ved af erfaring at både juletiden og tiden på efterskole går forfærdelig stærkt, så inden jeg ser mig om, er det februar og tid til udklædning. Jeg overvejer at bruge mit påfuglekostume fra sidste skoledag, men jeg har også været inde hos ekostumer og kigge lidt. For jeg har ikke tid til de helt store kreative udfoldelser, og jeg skal derfor købe et nyt kostume, hvis jeg ikke vil bruge det fra sidst.

Der er mange kostumer at vælge imellem hos ekostumer, og også et par stykker, som jeg synes er ret fine - og til helt fair priser. Jeg har selvfølgelig kigget på kostumerne til kvinder, men der er også et stort udvalg til mænd og børn. Jeg synes særligt at indianerkostumet er fint, og hvis I også kan lide det, kan I finde indianer kostumer her. Det er selvfølgelig også muligt at finde nissekostumer, hvis du skal til et julearrangement, hvor det skal anvendes - eller hvis du måske har fået æren af at lege julemand i år.

Det er vildt sjovt at klæde sig ud på efterskolen, da vi alle går utrolig meget op i det. Det er altså bare dét sjovere at klæde sig ud og gøre noget ud af det, hvis det er den generelle holdning at det er sjovt og morsomt. Så jeg glæder mig allerede til det bliver kostumetid engang i februar. Både til selv at finde kostume, og også til at se alle de andre udklædt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar