tirsdag den 25. november 2014

Gubi Lights

1: Semi pendel black 60 cm - 2: Grossman Gräshoppa Task bordlampe anthracite grey - 3: Grossman Gräshoppa Task bordlampe matt white - 4: Gräshoppa gulvlampe blue grey

Her får I endnu et indretningsindlæg. Denne gang med nogle enormt flotte lamper fra mærket Gubi, som jeg har fundet hos Magasin. Jeg har lidt en ting med lamper. Lamper og stole, er noget af det, som jeg oftest synes har det smukkeste og flotteste design. Det er højst sandsynligt noget af det, som jeg kommer til at prioritere mine penge på, når jeg på et tidspunkt flytter hjemmefra og skal indrette min helt egen lejlighed. En lampe kan skabe så meget stemning i et rum, og det afhænger både af lampens design og det lys den udsender. Jeg er selv mest til meget klassiske lamper, men gerne med et lille twist. Derfor synes jeg fx. at Gubi pendlen er helt fantastisk, idet den er meget enkel og stilren, men stadig lidt anderledes og speciel.

Som sagt har jeg fundet lamperne hos Magasin, der er et sikkert hit, når jeg skal lede efter julegaveønsker, hvilket det jo er sæson for lige nu. Deres udvalg er kæmpe stort og meget bredt, og rummer alt det, som jeg ønsker mig; interior, bøger, køkkengrej, tøj, sko, beautysager og undertøj - ligesom de fleste andre piger og kvinder. Jeg elsker at tulle rundt i Magsins fysiske butik og kigge på alle de lækre sager, men også deres webshop er jeg rigtig glad for. Jeg synes at den giver et godt overblik over deres varer, og så er der forholdsvis ofte forskellige tilbud og gode deals.

Hvor kigger I efter julegaver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar