lørdag den 22. november 2014

InstaMoments #25


Jeg har haft optur under en dejlig løbetur i klitterne. Jeg har været ved Vesterhavet, hvor jeg har gået og løbet ture med min familie og hund. Jeg har flashet mit flotte Daniel Wellington ur. Jeg har slappet af med Gossip Girl. Jeg har lagt puslespil. Jeg har fået lækker kage på café. Jeg har spist sen og hyggelig feriemorgenmad. Jeg har taget sjove (hoppe)billeder af Rasmus. Jeg har modtaget en pakke fra Moss. Jeg har købt slik i den største bland-selv-sliks butik. Jeg har været i biografen med mine forældre og taget et grimt selfie. Jeg har været i Odense og på café med søde Signe fra efterskolen i efterårsferien. Jeg har samlet lidt kastanjer. Jeg har været til Julias Moon (og Freja Kirk) koncert. Jeg har været ved vandet. Jeg har været syg. Jeg har klappet en glad hund. Jeg har gået og løbet ture i det smukke efterår. Jeg har besøgt den nye HAY-butik i Odense. Jeg har drukket to-go kaffe i Odense med min mor. Jeg har holdt fødselsdag for min mor, og i den forbindelse fået lækker fødselsdagsbrunch. Jeg har været på brobygning. Jeg har slappet af i stilletimen. Jeg har handlet ved grænsen med min familie. Jeg har heppet, da træet herhjemme skulle fældes. Jeg har varmet mig foran brændeovnen - med og uden kat. Jeg har tyvstartet med julebag.

Min instagram bærer præg af at der for tiden har været ret så mange hyggelige stunder i mit liv. Følg mig på @MarieJosiasen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar