fredag den 14. november 2014

Regovs


Den anden dag kom jeg med et forslag til en julegave til mænd, og i dag skal vi kigge lidt på, hvad man så kunne give en kvinde. I dette tilfælde, mere specifikt, en mor. Min mor er ikke typen, der ønsker sig dyre parfumer og en masse tøj. Hun er mere typen, der gerne vil ud for at rejse og opleve. Og så ønsker hun sig også ofte praktiske ting til hjemmet, som hun alligevel står og mangler, men som hun aldrig rigtig får taget sig sammen til at købe. Jeg har kigget lidt på Regovs, og fundet nogle ret fine ting, som kunne være oplagte gaver.

En lækker plaid i uld er stort set altid et hit, og særligt i enkle, men fine grafiske mønstre. Jeg er helt vild med nummer to, og kunne sagtens se det i vores sofa. Vores iPad sleeve er efterhånden så slidt, at det kan være lige meget, men af en eller anden grund, får vi ikke taget os sammen til at købe et nyt. Derfor kunne dette også være en mulighed som gave - og så gerne et i et lidt pænt design og lækkert materiale, som dette i læder. Det sidste gaveforslag jeg har fundet frem er en lille, praktisk kuffert. Så lille, at den kan bringes med som håndbagage, hvilket er rigtig smart, hvis man skal på en kortere rejse, og gerne vil flyve så billigt som muligt. Store kufferter har vi, men det ville være godt at have en mindre én, hvis vi fx. skal på rejser ala min mors og min storbyferie til London.

Dette indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar