lørdag den 15. november 2014

Vagabond Shoes

1 - 2 - 3 - 4

Er jeg den eneste, der altid finder et nyt par sko, som man desperat står og mangler, lige så snart man har købet et andet par? Den følelse står jeg i hvert fald ofte med. Også selvom det måske ikke er helt sandt, at jeg desperat mangler dem. For i virkeligheden har jeg nok de sko, som jeg har brug for. Men det er nok en pige-ting, det med altid at ønske sig nye sko.

Særligt hos mærket Vagabond, kan jeg altid finde et par sko, som jeg godt kunne tænke mig. De rammer virkelig min stil og smag helt perfekt med både deres støvler og sneakers. Deres fodtøj er enkelt og minimalistisk, men samtidig også med et lille twist og anderledes detaljer. Ofte er der også forskellige materialer og stilarter kombineret, og det synes jeg er super fedt. Jeg har et par støvler, der minder om par nummer 2 på collagen, men jeg kunne sagtens se alle de andre i min garderobe også.

Skoene på collagen har jeg alle fundet hos Eshoes, der har et kæmpemæssigt udvalg af lækre sko - og ofte også til en god pris. Udover Vagabond kan jeg også nævne Birkenstock, Converse, Ilse Jacobsen, Dr. Martens og New Balance af kendte mærker, der forhandles hos Eshoes. Fragten er hurtig og gratis, og lige nu kan man få byttet sine varer helt indtil 25 januar, så I kan roligt købe jeres julegaver online!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar