tirsdag den 2. december 2014

2014: April

 Jeg pyntede mit værelse med farvede æg på en hvid troldegren i april, og jeg synes faktisk at det så ret hyggeligt og påske-agtigt ud.

 Jeg var i biografen med Rasmus for at se The Amazing Spiderman

 Jeg lavede forskellige varianter af marcipanpåskeæg - ret fine og lækre.

 Foråret var stadig fotogent, ligesom i marts, så jeg tog også billeder i april


 Jeg var ude og gå tur med min familie, på en meget varm aprildag, der næsten føltes som sommer.

 Min mor og jeg var til outletmesse på havnen…

 … hvor jeg købte to blå skjorter

 Emma og Nora arrangerede fin middag for Signe og jeg, og det var simpelthen den rareste aften længe med god mad, og masser af snak og hygge.

 I april nød jeg også foråret med utallige gåture med Luca, hvilket vi begge nød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar