fredag den 19. december 2014

2014: August

August startede ud med at jeg legede feriebarn hos mine bedsteforældre i et par dage, sammen med Luca. Det var så hyggeligt bare at tulle rundt med dem, spise sen morgenmad og være enebarn for en stund. Vi nåede også et smut på Tidens Samling, der er et sjovt museeum i Odense, der udstiller forskellige tidsperioder i form af små, indrettede rum.
Så var jeg et smut i zoo, hvilket jeg ikke har været i flere år!
Vi reddede en flagermus fra døden af to omgange: først var den fanget i vores skorsten/brændeovn, og herefter forsøgte katten at fange den.
Og så skulle der jo også pakkes, til et nyt kapitel i mit liv.
Min bedste veninde, Emma, som I har set flere gange her på bloggen (se fx. her og her) holdt going away party, dagen inden jeg skulle på efterskole. Det var en forfærdelig hård dag, men det var også så rart at få sagt ordentligt farvel, inden hun skulle rejse over på den anden side af Atlanterhavet. Piv, hvor jeg savner hende...
Det sidste billede med mine tre yndlingsdrenge blev taget, og jeg var klar til at drage mod NÅE
Her blev mit værelse indrettet
Den første dag bød på speeddating
Der var bålaften, og tid til bare at lære hinanden at kende
Kontaktgrupperne lavede forskellige former for teambuilding. Igen for at blive rystet godt og grundigt sammen
Og polka skulle vi selvfølgelig også danse! Det var vi gode til, kan I tro.
Klippe-klister og Kongebros-hygge


En hyggelig kontaktgruppetur, hvor vi boede i bittesmå hytter, gik tur ved stranden, og lavede bål og spillede guitar på ægte efterskolemanér. Det var hyggeligt, og det løsnede lidt op i vores forhold til hinanden. At vejret så ikke var med os hele tiden, og hjemturen blev noget rod, det er en helt anden snak.
Endnu en fællesoplevelse var en fin gåtur ved Hindsgavl. Den succes gentager vi i slutningen af året. Det bliver helt mærkeligt at gå den samme tur, med de samme mennesker, men med et helt andet syn på hinanden. 
En af de sjoveste aftener i august var nok vores Goddaw Fest, hvor vi alle skulle være klædt i gangfarver. Vartov orange, Udby lilla, Lyngsbo rød, Båring grøn, Kongebroen gul, Føns lyserød og Hindsgavl blå. Det var sådan en sjov aften! 
I den sidste weekend i august blev jeg på skolen, og her tog vi en tur til Middelfart for at se fodbold, gå lidt rundt i byen og spise FroYo. Vejret var ikke med os, men vi havde dobbelt op på regnslag og godt humør, og så gik det hele jo alligevel. Og et billede med Kongebrovej, skulle vi Kongebropiger da også have!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar