mandag den 15. december 2014

2014: Juli


 I juli var der fantastisk sommervejr i Danmark! Så jeg plukkede bær i min have og hos et hindbærsted i nærheden
 Og så grillede vi en masse!
 Vi var et smut på agilitybanen med Luca
 Jeg nød det dejlige vejr, og var med mine bedsteforældre på camping
 Der spiste vi også store is og tog pæne selfies
 Der var også lige lidt arbejde der skulle klares i juli, så de sidste penge kunne blive tjent inden efterskolen
Mine forældre og jeg tog ud for at spise lækker mad på café, og gik tur og så svaner bagefter. Hyggeligt
Min mor og jeg tog på den fedeste tur til London! Det var virkelig en fantastisk rejse!
Vi kom nærmest kun lige hjem, før vi rejste en uge til Holland med resten af familien. En dejlig, dejlig tur også, hvor vi fik solet og slappet af, besøgt Amsterdam, set fine solnedgange, gået ture og set hjorte - og en ræv!
 Med hjem fra Holland havde jeg fine kaktusser, som jeg plantede i en nyerhvervet kobber- og glaskasse. Så fint
 Efterskoleforberedelserne gik i gang, og jeg var på café og efterskoleshopping med min mor
Jeg døjede med et skinneben, der drillede mig lidt, og købte nye løbesko i håbet om at det skulle afhjælpe problemet.
 Det gjorde det heldigvis. Og når jeg ikke var ude og rejse i juli, så fik jeg trænet en del.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar