torsdag den 11. december 2014

2014: Juni

I juni brugte min familie en weekend på at kløve brænde. Det gør vi stort set hvert år, og selvom det er hårdt arbejde, plejer det også at være nogle hyggelige dage. I hvert fald når vejret er godt.


Vi var til familie-komsammen, der bød på skovtur, fåreklapning og teskespil. Sådan en dejlig dag i det fineste sommervejr.

Min far havde fødselsdag i juni

Jeg var på café med Emma

Jeg gik mange ture med Luca. Tiden var til det, for jeg havde læseferie.

Han hjalp til gengæld mig med at læse til fysik/kemi-eksamen

Jeg arbejde ret meget i juni... 

Jeg købte og plukkede virkelig mange jordbær


I juni var det Sankt Hans, og vi holdt det som vi plejer; hos os sammen med mine bedsteforældre, bålmad og bålpandekager


Jeg var til mundtlige prøver i juni, og fik officielt afsluttet min folkeskoletid. Det var en fantastisk følelse, og jeg var meget stolt, glad og lettet!

I den forbindelse var jeg jo også til dimissionsfest, hvor jeg var fint klædt på.


Den sidste weekend i juni var min far med til ironman for hold, hvor han skulle løbe marathon'et. Jeg var selvfølgelig med ude for at heppe! Og det blev da også til en flot anden plads. Han er ret sej, min gamle far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar