mandag den 8. december 2014

2014: Maj

Maj startede ud med sjove billeder taget i fotostudiet på skolen, sammen med Emma, i vores it- og medietimer

 Min mor og jeg havde en hyggelig dag, der startede med lækker brunch i Odense og loppemarked...

 ... og lidt senere en gåtur, hvor vi fik taget billeder af de smukke, gule rapsmarker

 Dagen efter var vi også alene hjemme (de andre var taget til Hamborg for at se og løbe marathon, mens jeg måtte blive hjemme, da det var lige inden eksaminer), så vi gik en lang tur med Luca langs vandet. Det nød vi vist alle

 Jeg var til skriftlige eksaminer, og drak masser af kaffe med Emma når de var overstået

 Jeg modtog de smukkeste smykker fra Grundled!

 Jeg købte 10 meter tyl og gik i krig med symaskinen for at få lavet mit kostume til sidste skoledag

 Min moster skulle flytte, så det brugte jeg også en dag i maj på


 Det var Store Bededag i maj, så jeg bagte to slags hveder: de almindelige og en grovere slags

 NÅE afholdt kommende elevers aften i maj, så det var jeg også ude til. Spændt og med sommerfugle i maven var jeg ude og møde de mennesker, jeg tilbringer dette år med. Og jeg kan ikke huske én eneste fra den aften. Jeg var nok alt for nervøs

 I maj blev min fætter også nonfirmeret, så jeg var pænt klædt på


 Jeg gik i haven og fik plantet både krydderurter, chili, tomater og ærter. Det hyggede jeg mig faktisk ret meget med.

 Jeg nåede da også lige et smut i cirkus i maj! Det var flere år siden jeg sidst havde været der, så det var helt nostalgisk.

 En af de lykkeligste dage i løbet af hele året oprandt: sidste skoledag. Den dag, mine klassekammerater og jeg havde glædet os til i hvad der føltes som 100 år. 10 års skolegang var slut, og det var en fed, men også meget mærkelig, dag og følelse.

 ... og i den anledning var jeg klædt som påfugl!

 Jeg var på et noget skuffende marked i Middelfart under Lillebæltsbroen, men fik til gengæld frozen yogurt til frokost i solen på havnen

 Kamilla og jeg havde endelig tid til at ses, og havde en enormt hyggelig dag, der sluttede med flere timer i hendes nye spa(aaaaaaa)

 Forberedelserne til de mundtlige prøver gik i gang

Og som det allersidste i maj bagte jeg pavlova for første gang. Mums! 

Hold da op, hvor jeg nåede meget i maj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar