søndag den 21. december 2014

InstaMoments #26

Jeg har set julelysene i Odense blive tændt. Jeg har siddet foran den varme brændeovn. Jeg har løbet og gået ture i smukt vintervejr. Jeg har pyntet til jul på mit efterskoleværelse. Jeg har været på ARoS - og taget selfie i regnbuen. Jeg har løbet gennem en julepyntet Nørre Åby. Jeg har lavet smykker. Jeg har pyntet lidt til jul, med nyt julepynt, på mit værelse. Jeg har været i biografen med Rasmus. Jeg har modtaget sjove sms'er fra min bedstefar om hyggelige barndomsminder. Jeg har lavet konfekt. Jeg har skrevet OSO. Jeg har været til julefrokost på min fars arbejde. Jeg har været til vores første elevfest, der havde ravetema. Jeg har taget 10 kilometers-selfie med min far. Jeg har spist mandariner, appelsiner og konfekt, og drukket the med min mor. Jeg har lavet julestjerner. Jeg har fået serveret morgenmad på sengen af lærerne. Jeg har løbet mere og mere og mere - på trods af lungebetændelse. Jeg har, sammen med min roomie, åbnet de sidste låger i vores værelseskalender. Jeg har spist lækker aftensmad. Jeg har været på julegaveshopping i regnvejr. Jeg har spillet pakkespil med min familie. Jeg har løbet 12 km gennem Odense og forbi havnen. Jeg har været med Malthe til fodboldstævne.

Sådan har min december set ud indtil videre. Følger I med på instagram?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar