lørdag den 6. december 2014

Jul på KB25



 julestjerner i loftet


julekugler og julestjerner i vinduet

 vores helt egen, personlige julekalender, lavet til KB25

juleguf i glaskrukker og hjemmeflettede stjerner


vinduespynt med selskab af farvestrålende julekugler

Jeg har også fået (jule)pyntet lidt på mit værelse på efterskolen. Så nu er der også (jule)rart og (jule)hyggeligt på Kongebroen 25. Måske I kan genkende (jule)kugler og (jule)stjerner fra sidste års (julede)indlæg med mit (jule)pyntede værelse. Det er nemlig de samme, som jeg har genbrugt. Men da jeg denne (jule)måned opholder mig mere på efterskolen end derhjemme, har jeg valgt at hænge det op på NÅE, i stedet for hjemme. Jeg knuselsker december, og muligheden for at sætte (jule) foran alting. (Jule)bad, (jule)mad, (jule)løbetur, (jule)indkøb. Alting er julet i december! 

Stjernerne lavede jeg faktisk en guide til, for to år siden, og selvom det er et gammelt indlæg, kan I nok stadig bruge guiden. De er lette at lave (lettere end den flettede slags, synes jeg) og super fine. Find DIY guiden HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar