tirsdag den 23. december 2014

Juledekorationer








Sådan her ser dette års juledekorationer ud. Enkle, og holdt i sølvnuancer og naturfarver. Jeg bryder mig ikke så meget om julerød og helt klassiske dekorationer, men holder til gengæld af at mixe forskellige planter, lys enkle julekugler. Jeg kan bedst lide, når man samler julepynten i små "hold", og meget gerne på en form for fad, i stedet for at sprede det ud i hele stuen. Min mor har det på samme måde, og jeg synes at vi fik lavet nogle ret søde dekorationer, der nu pynter rundt omkring i stuen, og er klar til den store dag i morgen. 

I løbet af december har vi haft nogle andre dekorationer, men da jeg har været på efterskolen, har jeg ikke fået taget billeder af disse. Det er fast tradition at vi opfrisker vores dekorationer dagen inden jul, med nye lys og planter, så de er friske og smukke til juleaften. Særligt opstillingen i det lille glashus, synes jeg er blevet rigtig flot i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar