fredag den 19. december 2014

Opskrifter fra Altfordamerne.dk

Jeg er, som I nok ved, hvis I har fulgt med på bloggen i lidt tid, rigtig glad for at lave mad. Jeg synes ikke der er noget mere afslappende end at bruge en eftermiddag på at trylle en kage frem, eller noget hyggeligere end at lave aftensmad sammen med min mor. Jeg synes det er sådan nogle rare stunder og gode snakke, man får i køkkenet. Og så nyder jeg at glæde andre med god mad og søde sager, lige så meget som jeg selv godt kan lide at spise det. Jeg går meget ind for at der i et almindeligt og aktivt liv, skal være plads til både de søde og sunde sager. Det er bl.a. derfor at jeg her på bloggen bringer både opskrifter på sundere opskrifter, som fx. dadelkugler, men også på helt klassiske og almindelige kager, der altså indeholder både sukker, smør og hvedemel.

Jeg har fundet ud af, at man på altfordamerne.dk kan finde et hav af lækre opskrifter - også både de almindelige og de sundere. Der er selvfølgelig også opskrifter på hovedretter og forretter, men her er det altså desserterne, jeg har valgt at fokusere på. For mig betyder det også utrolig meget, for om jeg får lyst til at afprøve en opskrift, at billederne er flotte og maden ser lækker ud. Og det synes jeg i særdeleshed gør sig gældende på ovenstående billeder. Det hele ser simpelthen så godt ud! Der er særligt en kage, en rabarberkage med ingefær og marcipan (find opskriften her), som jeg gerne vil afprøve på et tidspunkt.

Jeg kan virkelig anbefale jer at smutte forbi det fine, fine opskriftindex hos Alt For Damerne, hvis I vil fristes og inspireres!

1 kommentar:

  1. Der er mange lækre opskrifter derinde på alt muligt godt :)
    Knus
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet