søndag den 14. december 2014

Pakkekalender: 1 advent & 12 december






Heldig som jeg er, har jeg (endelig) også fået noget af det lækre Calvin Klein undertøj. Så blødt, lækkert og flot. Jeg er, som alle andre, også vild med det klassiske CK undertøj, som florerer overalt på blogs og instagram for tiden, men jeg synes, at dette sæt er endnu flottere, eftersom det er lidt anderledes. Pasformen på bh'en synes jeg også sidder pænere, og den mørkegrå farve er simpelthen så fin. Den fik jeg faktisk den første søndag i advent, og i fredags fik jeg så de tilhørende trusser, og ville hellere vise jer det nu, hvor det er samlet. Jeg havde nemlig, ud fra pakkernes indpakning, regnet ud hvad der gemte sig i pakken d. 12 december. Jeg er så glad for det, og ønsker mig fortsat mere undertøj fra Calvin Klein. Man kan aldrig få for meget (lækkert) undertøj!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar